مصاحبه آرشیو خبر ها
یاشوا زیرکزی : یوونتوس من را می خواهد و این یک هدیه از طرف خداست

یاشوا زیرکزی : یوونتوس من را می خواهد و این یک هدیه از طرف خداست

ی مهاجم بولونیا به باشگاه‌های متعددی از جمله میلان، یوونتوس و منچستریونایتد لینک شده و حالا همه در انتظار تصمیم نهایی او برای فصل بعد هستند.

 

این مهاجم هلندی از طریق آکادمی بایرن مونیخ آمد و در ایتالیا شکوفا شد، ابتدا به صورت قرضی در پارما و سپس به بولونیا فروخته شد.

 

او با La Gazzetta dello Sport صحبت کرد:

 

این هدیه از طرف خدا به من داده شده که می توانم فوتبال بازی کنم و نمی خواهم این استعداد را هدر دهم. من متقاعد شده ام که خدا برای من برنامه ای دارد.من پیشنهادات خوبی دارم و همه ی آنها از طرف خداست.

 

این جوان 22 ساله پدری هلندی و مادری نیجریه ای دارد که نام میانی اوروبوسا به معنای سرنوشت در دستان خداست.

 

سرنوشت او این بود که از چندین آکادمی هلندی بگذرد تا اینکه در تابستان 2017 زمانی که 16 سال داشت به بایرن مونیخ فروخته شد.

 

مدرسه چیزی بود که کمترین لذت را داشتم. خلاقیت من ناشی از بازی فوتبال در خیابان با دوستانم است. این چیزی با ارزش در هلند است، زیرا هر محله دارای زمین است، درست مانند آمریکا که هر محله یک زمین بسکتبال دارد.

 

وی افزود:

 

آنها در بایرن از ما مراقبت می کردند، ما یک دسته نوجوان پر هرج و مرج بودیم و کنار آمدن با ما برای آنها آسان نبود، اما من در آنجا واقعا خوشحال بودم.

 

وی در ادامه گفت:

 

من بسیار خوشحالم که تیم هایی نظیر یوونتوس و میلان خواهان من هستند و این باعث یک انگیزه ی زیاد در من شده و تلاش می کنم تا در بهترین فرم خود فوتبال بازی کنم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: